Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

14 Temmuz 2009 Salı

KUŞADASINA KURABİYE......







Kurabiyeler Uluç bebeğin diş hediği için sipariş edildi.Daha önce çok kez kurabiye süslemiş olmama rağmen profesyonel olarak ilk kez olduğu için belkide çok heyecanlandım ve çoook keyif aldım. Umarım Ayşegül hanım da benim kadar sever kurabiyelerimi:DD



Uluç bebeğe sağlıkla geçireceği neşeli bir hayat diliyorum.Kuşadasına sevgiler..............



2 yorum:

Ayşegül Doğan dedi ki...

Henüz elime geçmedi ama kurabiyeler muhteşem görünüyor.çok teşekkür ederim ilke hanım elinize yüreğinize sağlık.Kurabiyelerimi sabırsızlıkla bekliyorum.
Kuşadasından ve Uluç bebekten sevgiler.Ayşegül Doğan

KROKAN dedi ki...

Rica ederim ,umarım amacına ulaşmış,sizin ve konuklarınızın yüzünde tebessüm oluşturmuşumdur.
Sevgiyle kalın..